مجله غذایی

پک آجیل لوکس چیست

پک آجیل لوکس چیست

آجیل ها یکی از انواع خشکبار و جزء فرهنگ دیرینه ی ایران زمین هستند. این آجیل ها در واقع، همان میوه‌های روغنی با پوست سخت مانند: گردو، بادام، پسته، بادام‌هندی، بادام‌زمینی، فندق و غیره می باشند. این آجیل ها انواع گوناگون دارند و با توجه به تقسیم بندی های مختلف، نام های متفاوت گرفته اند. برحسب خام‌ بودن یا بوداده‌ بودن، کارکرد و ترکیباتشان تقسیم‌بندی می شوند.

آجیل خام، نسبت به آجیل های بوداده، خواص بیشتری دارد، زیرا مواد معدنی، چربی، ویتامین و دیگر مواد مفید در آن حفظ می‌شود و آجیل بو داده، بسته به میزان بودادگی، خواص خود را از دست می‌دهد.

این خوراکی های مفید و مغذی، جدای از خواصی که دارند در طول زمان به ‌مناسبت‌های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته اند و جزو خوردنی‌های پر و پا قرص مراسم شادی می باشند. به عنوان مثال در خشکبار فروشی ها، آجیل شب یلدا و آجیل شب عید موجود است و حتی برای مراسم های مذهبی هم آجیل مشکل گشا وجود دارد.

انواع آجیل

آجیل از نظر ترکیبات دارای دو نوع آجیل شور و آجیل شیرین است و هر یک از این دو نوع آجیل دارای کاربرد متفاوتی هستند. آجیل شیرین بیشتر در فصل‌های سرد سال مصرف می‌شود و آجیل شور معمولا، عمومیت بیشتری هم دارد و برای شب عید هم بسیار استفاده می شود.

فواید و مضرات آجیل شیرین و آجیل شور

آجیل شور، برای افرادی که از بیماری های قلبی و عروقی رنج می برند، مناسب نمی باشد و نباید نوع شور آن را مصرف کنند، زیرا نمک موجود در این آجیل ها باعث بالا رفتن فشار خون و کلسترول می شود. همچنین، برای اشخاصی که دارای بیماری های کلیوی هستند هم مناسب نمی باشد.

آجیل شیرین نیز، به دلیل قندی که دارد برای بیماران کلیوی و افرادی که از دیابت رنج می برند، مناسب نیست.

فواید و مضرات آجیل شیرین و آجیل شور

فواید و مضرات آجیل شیرین و آجیل شور در میان تنقلات شما

آجیل لوکس

آجیل لوکس، در واقع همان آجیل تازه‌ای است که به ‌صورت روزانه بو داده می شود و از بهترین نوع آن دستچین شده است. دارای خواص بسیار زیادی است و در ذیل آن ها را بیان می کنیم:

  • دارای مواد معدنی مانند: منیزیم، کلسیم، پتاسیم، سدیم، سلنیوم و … می باشد.
  • دارای ویتامین های مختلف مانند: ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، ویتامین‌های A و E و D و … می باشد.
  • دارای فیبر بسیار بالایی است.
  • دارای چربی های غیر اشباع می باشد.
  • دارای مواد آنتی اکسیدانی بسیار بالایی است.

فواید استفاده از آجیل

  • از بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.
  • فشار خون را تظیم می کند.
  • از سرطان های مختلف مانند گوارش، پروستات و … جلوگیری می کند.
  • مواد معدنی بدن را تامین می کند.
  • به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند.
  • از پوست و مو محافظت می کند.
  • هورمون های بدن را به تعادل می رساند.
  • از بروز دیابت نوع 2 جلوگیری می کند.
  • برای همه‌ ی بیماران دیابتی مناسب می باشد.
  • عملکرد قلب را تقویت می کند.
  • از پوکی استخوان جلوگیری می کند.
  • منبعی برای تامین ویتامین می باشد.
  • نیاز به چربی بدن را تامین می کند.

موارد استفاده از آجیل لوکس

همانطور که در بالاتر هم بیان کردیم، آجیل سرشار از مواد معدنی و استفاده از هر یک از انواع آجیل‌ها می‌تواند نیاز عمومی بدن ما به مواد معدنی را برطرف کند. از این پک های آجیل لوکس مس تواندی برای هدیه و موارد دیگری استفاده کنید.

پک آجیل لوکس، یکی از بهترین هدیه ها برای مناسبت های متنوع مانند شب یلدا، ایام نوروز و … به کارکنان شرکت ها می باشد و شرکت ها و سازمان ها هم بین انواع مدل های پک ها می توانند با توجه به بودجه ی در نظر گرفته شده، نمونه ای از آن را انتخاب و خریداری کنند.

موارد استفاده از آجیل لوکس

موارد استفاده از آجیل لوکس در مناسبت های مختلف

پک سازمانی آجیل

پک آجیل سازمانی، یک هدیه ی شیک و با ارزش برای همکاران است و نیاز شما را به بهترین نحو پوشش می دهد. این پک ها، هدایای بسیار جالب و ارزشمندی هستند که تحسین و قدردانی کارفرمایان را نسبت به کارکنان به خوبی نشان می دهد.

پک سازمانی لوکس

این پک ها، دارای مدل های لوکس و لاکچری هستند می باشند و بسته بندی آن ها با بسته بندی پک های معمولی فرق دارد و از انواع آجیل ها و مغزهای درجه یک و با کیفیت استفاده شده است. این پک ها، طرفداران زیادی دارد و افرادی که می خواهند بین انواع پک های سازمانی، یکی از مدل های خاص را خریداری کنند، نمونه ی لاکچری و لوکس آن را انتخاب می کنند.

پک سازمانی لوکس

پک سازمانی لوکس و انواع بسته بندی آن

پک سازمانی شیشه ای

در بین این پک های لوکس و سازمانی، مدل های شیشه ای هم وجود دارد و می توانید نوع آجیل های داخل آن را خودتان انتخاب کنید.

پک سازمانی اقتصادی

برای خرید آجیل و خرید بهترین مدل های پک سازمانی می توانید نمونه های اقتصادی در نظر گرفته شده را انتخاب کنید. این پک های اقتصادی وزن کمتری دارند و با قیمت مناسبی به فروش می رسند.

با توجه به مطالب ذکر شده در این مقاله، انواع پک های آجیل برای کادو و هدیه مورد استفاده قرار می گیرند و البته که با توجه به خواص ویژه ای که انواع مغزها دارند، برای پذیرایی در محل کار هم می توانید از این پک ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *