مجله سلامتی

کدام آجیل برای تقویت اسپرم خوب است

کدام آجیل برای تقویت اسپرم خوب است

آجیل ها، مانند یک منبع غنی از ویتامین ای هستند و یک آنتی اکسیدان که از سلولهای اسپرم در مقابل آسیب های رادیکال آزد محافظت می کند. خوردن آجیل در رژیم غذایی روزانه باعث بالا رفتن قدرت باروری، کیفیت و افزایش تعداد اسپرم مردان می باشد.

بر اساس تحقیقات انجام شده، افرادی که حدود 60 گرم آجیل را به رژیم غذایی روزانه اضافه کرده اند، نسبت به افراد دیگری که از رژیم غذایی معمولی استفاده کرده اند، دارای روابط جنسی بهتری می باشند.

تغذیه ی مناسب همراه با ورزش، یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن میل جنسی می باشد و یکی از بهترین نوع آجیل و انواع مغزها برای تقویت میل جنسی و درمان ناباروری، تخمه کدو می باشد و همچنین فندوق باعث درمان اختلالات نعوذ می شود.

بادام زمینی برای افزایش میل جنسی

بادام زمینی به عنوان یک منبع غنی از ال آرژنین و یکی از بهترین نوع آجیل برای تقویت میل جنسی، مخصوصا مردان می باشد، زیرا زمانی که گردش خون در اعضای بدن بهتر باشد، کیفیت ارگاسم هم بهتر می شود.

اسید آمینه ال آرژنین، باعث گشاد کردن عروق خونی و خون رسانی خوب به آلت تناسلی می شود و کیفیت روابط جنسی را بالا می برد و وجود این ماده در بادام زمینی به میزان بالایی می باشد.

بادام زمینی برای افزایش میل جنسی

بادام زمینی برای افزایش میل جنسی و تقویت اسپرم آقایان

تخمه کدو برای افزایش میل جنسی

تخمه کدو، باعث تقویت میل جنسی در مردان و زنان می شود، زیرا سرشار از زینک و تستوسترون است.

البته، زنان نسبت به مردان، دارای تستوسترون کمتری می باشند، ولی اسید آمینه نقش بسیار مهمی در افزایش میل جنسی ایفا می‌کند. تخم کدو هم دارای سطح بالایی از امگا 3 است و به عنوان پیش ساز پروستاگلاندین ها در سلامت جنسی عمل می‌کند. به همین دلیل است که تخمه کدو، یکی از انواع مغزها برای رفع اختلالات نعوظ و افزایش میل جنسی می باشد و جزء تنقلات سالم محسوب می شود.

گردو بهترین آجیل برای افزایش میل جنسی

گردو، منبع طبیعی اسیدهای چرب امگا 3 ضد التهابی و منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها می باشد و به همین می تواند با استرس اکسیداتیو مبارزه کند.

این مغز پر فایده، باعث افزایش حجم اسپرم و سایر پارامترهایی که باعث تولید اسپرم با کیفیت و سالم هستند، می‌شود.

به همین دلیل است، بهتر است که برای بالا بردن کیفیت اسپرم و افزایش میل جنسی گردو را در رژیم غذایی روزانه ی خود قرار دهید.

تخمه آفتابگردان برای تقویت میل جنسی

تخمه آفتاب گردان، حاوی آمینو اسید آرژنین می باشد و به همین دلیل است که برای درمان اختلال نعوظ ماده‌ای تأثیر گذاری محسوب می شود.

آرژنین، یک نوع هورمون برای شکل کردن ماهیچه های اطراف رگ های خونی آلت تناسلی هورمونی است و باعث می‌شود، جریان خون به خوبی در آلت تناسلی به گردش درآید.

بنابراین، برای داشتن یک ارگاسم با کیفیت و لذت بخش، در رژیم غذایی روزانه ی خود تخمه آفتابگردان را قرار دهید، زیرا باعث گردش خون، اکسیژن رسانی عالی به اعضای بدن، کاهش کلسترول بد و داشتن آرامش برای تقویت قوای جنسی می شود.

تخمه آفتابگردان برای تقویت میل جنسی

تخمه آفتابگردان برای تقویت میل جنسی در رابطه

پسته برای تقویت میل جنسی

پسته، به دلیل تاثیر مثبتی که بر روی باکتری های روده دارد، به صورت خودکار باعث بهبود خون ‌رسانی به اعضای بدن می‌شود.

این مغز، تستوسترون را افزایش می دهد و گردش خون را بالا می برد و با افزایش آن روابط جنسی خوب و لذت بخش به وجود می آید.

هر چقدر میزان گردش خون بهتر باشد، ارگاسم هم به خوبی اتفاق می‌افتد. به همین دلیل است که برای بالا رفتن عملکرد نعوظ و لذت جنسی باید مصرف پسته را در رژیم روزانه ی خود قرار دهید.

آجیل برزیلی برای تقویت میل جنسی

آجیل برزیلی، دارای سلنیوم بالایی می باشد و این ماده مانند یک آنتی اکسیدان است و باعث کاهش کلسترول می شود و خطر لخته شدن خون و حملات قلبی را کاهش می دهد.

تستوسترون، نقش بسیار مهمی برای افزایش میل جنسی، حفظ تراکم استخوان، قدرت عضلانی و میل جنسی مردان ایفا می کند و برای تولید هم به سلنیوم نیاز دارد.

بادام برزیلی، دارای اثرات ضد استرس و ضد افسردگی می باشد و هر چقدر هم که آرامش بیشتر باشد به همان نسبت هم روابط جنسی مطلوب تری اتفاق می افتد.

آجیل برزیلی برای تقویت میل جنسی

آجیل برزیلی برای تقویت میل جنسی و اشتیاق رابطه

فندوق برای تقویت میل جنسی

فندق، منبع بسیار بالایی از اسیدهای چرب سالم، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در بدن می باشد و دارای روی، آهن و پتاسیم فراوانی است.

این مغز در تولید هورمون‌های جنسی، نقش بسیار مهمی ایفا می کند و تولید آهن که وظیفه‌ی خون‌سازی، پتاسیم که تحریک سیستم عصبی و بالا رفتن عملکرد ماهیچه‌ها را افزایش می دهد.

فندق، دارای طبع گرم می باشد و نقش بسیار مؤثر در تقویت نعوظ و تقویت اسپرم دارد. ویتامین E، فیبر و زینک موجود در فندق، مانند یک داروی کامل برای افزایش میل جنسی و جبران کمبود تستوسترون عمل می کند.

بادام هندی برای تقویت قوای جنسی

بادام هندی، سرشار از زینک است و برای افزایش تعداد اسپرم سالم و افزایش شانس باروری بسیار مهم می باشد. کمبود زینک در بدن، حتی در یک مدت زمان کوتاه، بر سطح هورمون تستوسترون تأثیر منفی زیادی می‌گذارد و باعث کم شدن حجم اسپرم می شود.

مصرف منظم بادام هندی باعث داشتن بدنی قوی و به همان نسبت بالا رفتن تقویت باروری در مردان و زنان می شود، زیرا زینک کافی در بدن، باعث تحریک آزادسازی هورمون‌های جنسی می شود.

بادام درختی و تقویت میل جنسی

بادام درختی، منبع غنی از زینک، منگنز و مس می باشد و این مواد معدنی تاثیر بسیار زیادی در تقویت قوای جنسی دارد و به همین دلیل برای بهبود کیفیت و تعداد اسپرم مفید است، زیرا گردش خون را بهبود می بخشد و اکسیژن رسانی به اعضای بدن را بالا می برد.

معجون شیر بادام و عسل به همراه خرده‌های پسته و گردو باعث بالا رفتن و تقویت میل جنسی می شود.

با توجه به مطالب ذکر شده در این مقاله، بادام، گردو، فندق و … سرشار از مواد مغذی می باشند و باعث تولید اسپرم های سالم تر می شوند.

آجیل ها سرشار از، اسیدهای چرب امگا 3، فولات و آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E، روی و سلنیوم هستند و این مواد مغذی برای محافظت از اسپرم در برابر آسیب رادیکال های آزاد و حفظ تمامیت ساختاری اسپرم بسیار موثر و مفید هستند و باعث بارور کردن آن ها می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *